31 oct 2007

La Castanyada 2oo7

Avui hem fet la Castanyada!!!!!Ens ho hem passat molt bé!!!Alguns han anat a pelar castanyes als petitons,perque molts de ells no han vist una castanya en la seva vida i no sabien el que era(molts,alguns si que ho sabien).D'altres,han fet fotos.I només,el Mikel,la Noelia S.,l'Omar i jo em sortit abans que ningú i em
menjat un tros de pastis que ningu de la classe ha menjat.Quina sort :P.Pero el Miki ha agafat cinc trossos
d'aquest pastis i ho a compartit amb la seva familia.Esta bé aixó(Aplaudint al Miki).Jo he comprat moltes castanyes,i he donat a l'Oscar,que el pobre es el primer any que falta a la castanyada,perque té mal el peu,al meu professor de teatre,en Joan,i,com no,a la meva familia i a mi.Espero que l'any que bé ho fem
tant bé com ho han organitzat els de sisé aquest any.Molta sort en l'institut,ja us queda menys,pero no us esvereu,encara falta,sisé.

1 comentario:

Eloy dijo...

Tots tindreu feina a les festes del cole durant el curs.
Els que heu treballat menys a la Castanyada ja intentarem que participeu més per Nadal.
Ànims.
I farem moltes coses aquest curs amb els de P3.